سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل لباس عروس جدید و شیک 2020

لباس عروس جدید

مراسم عروسی برای خیلی از خانم‌ها و آقایان فراموش‌نشدنی است و از همین رو است که هم خانم‌ها و هم آقایان از راه‌های مختلف به دنبال آن هستند که در این مراسم ساعاتی عالی را بگذرانند. نوع لباس عروس یکی از عناصر مهم در نزد خانم‌ها برای لذت‌بردن حداکثری از مراسم عروسی است. خوشبختانه هر ساله لباس‌های عروس جدیدی از سوی طراحان مد اروپایی عرضه می‌شوند و بنابراین هر خانمی می‌تواند در مراسم عروسی‌اش لباس عروسی شیک و جدید را با توجه به جدیدترین لباس عروس‌های دنیا به تن داشته باشد. در ادامه 55 تا از زیباترین مدل‌های لباس عروس جدید 2020 را معرفی می کنیم.

در این لباس‌ها، هم لباس عروس پوشیده وجود دارد، هم لباس عروس پرنسسی و هم البته لباس عروس فانتزی و خاص.

لباس عروس چیست و از چه‌زمانی تا کنون استفاده می‌شود؟

در بسیاری از کشورهای جهان و در فرهنگ‌های مختلف، همیشه مراسم عروسی مراسمی خاص بوده‌است. همین خاص‌بودن مراسم در نزد مردمان فرهنگ‌های مختلف موجب شده که به نوع لباس عروس و البته لباس داماد اهمیتی ویژه دهند.

در گذشته و خصوصاً قبل از قرن‌های هجدهم و نوزدهم، لباس عروس در نزد فرهنگ‌ها و سرزمین‌های مختلف لباسی شیک و لوکس از جنس مخمل، ابریشم، پارچه‌های زربافت و خلاصه پارچه‌های لوکس و گران‌قیمت بوده است و البته هنوز هم چنین رسمی در جای‌جای جهان وجود دارد، اما از زمانی که در دوران ملکه‌ی ویکتوریا در بریتانیا از لباس عروس سفید استفاده شد، رفته‌رفته راه برای آن که از لباس عروس سفید در کل جهان استفاده شود باز شد.

البته تا قبل از آن که لباس سفید در بریتانیا به لباسی رایج برای عروس‌ها تبدیل شود، لباس سفید لباسی برای مراسم ترحیم بود. حتی هنوز هم در قسمت‌های زیادی از کشور هندوستان برای مراسم‌های ترحیم از لباس سفید استفاده می‌شود، اما در حال حاضر لباس عروس سفید سال‌هاست که از بریتانیا به سایر نقاط جهان از جمله ایران رفته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ایران هم سال‌هاست که از لباس عروس سفید استفاده می‌شود. نکته‌ی مثبتی که در این بین وجود دارد این است هر ساله کلی لباس عروس جدید عرضه می‌شوند و بنابراین تنوع در این میان بسیار زیاد است.

اگر 55 تا از بهترین مدل‌های لباس عروس جدید را که در ادامه می‌آیند ببینید، درمی‌یابید که لباس‌های عروس جدید تا چه حد با لباس‌های عروس مثلاً 10 سال پیش متفاوت هستند.

بهترین مدل‌های لباس عروس جدید 2020

مدل‌هایی که در ادامه می‌آیند بهترین مدل‌های لباس عروس جدید 2020 در اروپا و آمریکا هستند. اکثر این مدل‌ها را بهترین طراحان مد جهان خصوصاً در کشورهای فرانسه و ایتالیا طراحی کرده‌اند. سعی بر این است که مدل‌هایی که در ادامه می‌آیند متنوع باشند تا سلیقه‌های مختلف بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

حتما بخوانید: برای اینکه بدانید کدام لباس عروس متناسب اندام شما بوده و برای شما مناسب تر است می توانید مطلب ” چطور لباس عروس مناسب انتخاب کنیم؟ ” را مطالعه نمایید.

1- سری اول مدل‌های لباس عروس جدید

در سری اول عکس لباس عروس می توانید مدل های پرنسسی، ساده، سلطنتی و ماهی را مشاهده کنید.

لباس عروس جدید

لباس عروس جدید

مدل‌های لباس عروس پوشیده در نزد خانم‌های ایرانی محبوب هستند. خوشبختانه با این سبک هم می‌توان لباس‌های زیبایی یافت، بنابراین می‌توان گفت که پوشیدگی یک لباس عروس از زیبایی آن چیزی نمی‌کاهد و بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد.

لباس‌های عروسی جدید

لباس عروس با شنل

لباس عروس کلاسیک

لباس عروس جدید

لباس عروس ساده

بهترین لباس‌های عروس سال 2020

لباس عروس A Line

لباس عروس ساده 2020

لباس عروس جدید 2020

لباس عروس جدید

لباس عروسی جدید

لباس عروس اروپایی

لباس عروس راسته

لباس عروس

لباس عروس 99

لباس عروسی

بهترین لباس عروس جدید

لباس عروس جدید 2020

لباس عروس جدید

لباس عروس جدید

2- سری دوم مدل‌های لباس عروس جدید

در سری دوم عکس ها لباس هایی را برای شما آماده کرده ایم که در ترکیب با تور عروس زیبایی آن دو چندان شده است. برای اینکه بدانید با هر لباس عروس چه نوع توری را انتخاب کنید مطلب ” راهنمای کامل انتخاب تور عروس ” را مطالعه کنید.

لباس عروس زیبا

 مدل‌های لباس عروس جدید 2020

لباس عروس جدید

 مدل‌های لباس عروس جدید

لباس عروس با تور

لباس عروس

مدل لباس عروس جدید

لباس عروس جدید 2020

لباس عروس جدید

لباس عروس جدید

3- سری سوم لباس عروس های جدید

لباس‌های عروس سری سوم از فهرست ما لباس‌هایی هستند که بر تن مانکن‌های مصنوعی قرار دارند. گاهی اگر لباس‌ها بر تن انسان نباشند و بر تن مانکن مصنوعی باشند، بهتر جلوه می‌کنند. در نمونه های زیر لباس عروس ساده، کلاسیک و لباس عروس ماهی را مشاهده می کنید.

مانکن لباس عروس

لباس عروس ماهی

لباس عروس جدید

لباس عروس ماهی 99

لباس عروس جدید

لباس عروس جدید

مدل لباس عروس

4- سری چهارم لباس عروس 2020

سری چهارم مربوط به لباس‌ عروس فانتزی است. افرادی که سلیقه‌ای خاص دارند و به دنبال متفاوت‌بودن از دیگران هستند، احتمالاً به این سری از تصاویر بیشتر از سایر لباس‌های عروسی که در بالا دیدیم علاقه دارند:

لباس عروس فانتزی 2020

لباس عروس جدید 2020

مدل لباس عروس فانتزی

لباس عروس جدید

لباس عروس فانتزی جدید

لباس عروس فانتزی 2020

لباس عروس فانتزی 99

لباس عروس کوتاه

لباس عروس فانتزی

لباس عروس فانتزی رنگی

لباس عروس فانتزی رنگارنگ

لباس عروس فانتزی اروپایی

لباس عروس جدید

شما کدام مدل لباس عروس را می پسندید؟ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید