سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه ضبط فیلم از صفحه کامپیوتر

 

شما در هر کسب و کاری که باشید ، با تولید محتوای ویدیویی جذاب می توانید تحولی بزرگ در سود آوری و فروش و همچنین معرفی برندتان ایجاد کنید .

 

اگر مدرس هستید ، با تولید فیلم های آموزشی جذاب می توانید به عنوان یک مدرس حرفه ای مطرح شوید. یا اگر یک محصول تولید می کنید ، با محتوای ویدیویی می توانید به معرفی محصولتان بپردازید ، یا روش استفاده از آن را برای مشتریان توضیح دهید.

 

در این مقاله در نیوتکس ما به شما توضیح می دهیم که در تولید محتوای ویدیویی باید چه کار هایی انجام دهید تا بیشترین تاثیر را بر ذهن مخاطب بگذارید. سپس نرم افزار های ضبط فیلم از صفحه کامپیوتر پر کاربرد را به شما معرفی می کنیم که به سادگی بتوانید به تولید فیلم آموزشی بپردازید.

نرم افزار کمتازیا :

این نرم افزار را باید بهترین نرم افزار تولید ویدیو بنامیم.

با کمتازیا می‌توانید تنها از بخش‌های خاصی از صفحه نمایش فیلم بگیرید و هر بخشی را که دوست دارید حذف کنید. بعد از اینکه کار ضبط فیلم تمام شد ، می توانید بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری به ویرایش فیلم بپردازید و کارهایی مثل حذف بخش‌ هایی از فیلم و تنظیم بلندی صدا را انجام دهید.

شما همچنین می توانید سرعت ویدیوی خود را کم یا زیاد کنید ، به آن متن اضافه کرده و حاشیه نویسی کنید و حتی فایل صوتی بر روی ویدیو قرار دهید و یک فیلم موزیکال زیبا تولید کنید. این نرم افزار قادر است حرکات ماوس و فشردن کلید های کیبورد را نیز ضبط کند که برای آموزش های کاربردی بسیار مفید است. کمتازیا همچنین قادر به ضبط تمامی عناصر یک پروژه PowerPoint همچون زمان بندی اسلاید ها ، انیمیشن ها و همین طور صدا های داخلی هر اسلاید است.

نرم افزار کمتازیا این امکان را به شما می دهد که به صورت حرفه ای به حذف نویز بپردازید و سپس ویدیو را در هر فرمتی که دوست داشتید ذخیره کنید. شما همچنین می توانید با قابلیت Zoom این برنامه ، در هر نقطه ای از فیلم که خواستید زوم کنید تا تاکید بیشتری روی آن نقطه داشته باشید.

 

نرم افزار اسنگیت :

Snagitهم یکی دیگر از نرم افزار های حرفه ای برای تولید محتوای ویدیویی است. این نرم افزار هم توسط سازنده کمتازیا یعنی کمپانی TechSmithساخته شده ، اما امکانات کمتری نسبت به کمتازیا دارد.

با استفاده از برنامه اسنگیت می‌توانید از صفحه دسکتاپ خود فیلم بگیرید و هر بخشی از آن را که دوست داشتید ویرایش و حذف کنید. سرعت ویدیو نیز در این نرم افزار تنظیم پذیر است.

با Snagitمی توان افکت‌های مختلف به ویدیو اضافه کرد و همچنین روی آن متن ، عکس و یا اشکال هندسی اضافه کرد.

نرم افزار اسنگیت یک نرم افزار سبک و سریع و کار راه انداز است و اگر به امکانات خیلی پیشرفته ای نیاز ندارید توصیه می کنیم که از همین نرم افزار استفاده کنید. این برنامه هم همچون کمتازیا در نسخه های نصبی و بدون نیاز به نصب در دسترس است.

 

 

ادامه مطلب رو در سایت نیوتکس بخوانید :

https://newtechs.ir/business-evolution-with-educational-videos/